Nyheter

Det här gör Stormtrivs i samband med covid-19 för att du ska känna dig trygg

17 mars 2020

På Stormtrivs gör allt vi kan för att du som kund ska känna dig trygg med oss som leverantör. Våra kunders och medarbetares säkerhet är vår högsta prioritet och vi har sedan utbrottet av covid-19 noga följt händelseutvecklingen.

 Så här arbetar vi:

  • Stormtrivs har sammansatt en arbetsgrupp enligt gällande rutin och gruppens prioritet är att följa kommunikationen från myndigheter och efter den fatta beslut i syfte att skapa en trygg leverans för våra kunder och en trygg arbetsplats för våra medarbetare.
  • Arbetsgruppen har en nära och tät dialog med berörda myndigheter och arbetsmarknadens parter och vidtar alla nödvändiga åtgärder i enlighet med deras rekommendationer.
  • För frågor ber vi dig i första hand att kontakta ditt lokala kontor, se kontaktuppgifter nedan.

Jönköping: info@stormtrivs.se

Jönköping hemtjänst: infohemtjanst@stormtrivs.se

Linköping: infolinkoping@stormtrivs.se

Borås: info@dammrattan.se

Att vara kund hos oss på Stormtrivs

Vi fortsätter att utföra städningar, men har vidtagit åtgärder med anledning av rådande situation.
Vi har sedan lång tid tillbaka tydliga rutiner för att förebygga och förhindra smitta.
Det har alltid varit av största vikt att säkerställa en säker arbetsmiljö för våra medarbetare och en säker leverans för våra kunder.
Utöver redan gällande rutiner utför vi nedanstående åtgärder:

  • Vi säkerställer att våra medarbetare följer våra befintliga hygienrutiner och använder de skydd som finns för att hindra smittspridning.
  • Vi säkerställer att vi har en fungerande sjukskrivningsrutin och att våra medarbetare är hemma om de är sjuka.
  • Om du som privatkund är sjuk ber vi dig kontakta oss omgående för ev. avbokning eller om vi på annat sätt kan hjälpa dig med något.
  • Vi har sedan tidigare kunskap och produkter för att desinficera sjukhusmiljöer och
    veterinärsjukhus, etc. Vi har ökat inköpet av dessa produkter för att kunna genomföra desinficering av flera miljöer såsom privata hem och företag efter en eventuell smitta och för att förhindra smitta.
  • Vi arbetar nu med att utbilda flera medarbetare att för att kunna erbjuda denna tjänst till fler.

Vi uppmanar alla kunder att följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer för att förhindra smitta. Klicka här för att komma till Folkhälsomyndighetens hemsida

https://husetinvest.se/wp-content/uploads/2023/10/B9763097-scaled.jpg

Camilla Erixon

Marknad & Kommunikation, Hållbarhet

070 308 93 40

camilla.erixon@husetinvest.se

Senaste nyheterna

Dizparc stärker sitt partnerskap med Microsoft ytterligare genom ny Data & AI-certifiering

Dizparcs långa samarbete med Microsoft har nu förstärkts ytterligare då koncernen blivit Solution Partner inom ett sjätte lösningsområde i form av Data & AI. Detta blir ett fint komplement till tidigare certifieringar inom Business Applications, Digital & App Innovation, Infrastructure, Security och Modern Work.

Huset invest stärker sin satsning på helhetslösningar för mat och dryck på arbetsplatsen och förvärvar Auto-Maten

(Jönköping 31 oktober 2024) Huset invest fortsätter att växa och breddar nu sitt erbjudande inom området Convenience, mat & dryck på arbetsplatsen, och förvärvar Auto-Maten. Sedan tidigare finns Café Bar inom Huset invest och genom förvärvet breddas erbjudandet till arbetsplatser runt om i landet.

Dizparc Nowadays – Svenska designpriset 2024

Dizparc Nowadays är extra glada över att ha blivit framröstade som People's choice i e-handelskategorin i årets upplaga av Svenska Designpriset.

Dizparc håller i ett frukostseminarium om Molnet

Under seminariet kommer Dizparc att dela med sig av sina erfarenheter kring hur företag, stora som små, kan genomföra en smidig och säker övergång till molnet. Du kommer att få en djupare förståelse för vad en molnresa innebär, varför det är en viktig investering i framtidens affärslandskap och vilka fördelar den har utifrån ett cybersäkerhetsperspektiv.